- Combi korting StitchatHome en PlotatHome
- Hoe kan ik een abonnement afsluiten?
- Waar is PlotatHome Magazine te koop?
- Abonnement laten ingaan met een eerder verschenen nummer
- Welkomstcadeau
- Ik heb het blad niet ontvangen
- Waar kan ik de code voor de downloads vinden?
- Ik ben wel ingelogd maar kan niet downloaden. Wat moet ik doen?
- *fcm, *svg , *studio3 en andere bestanden
- Verzending en verzendkosten
- Ik wil een (adres)wijziging doorgeven
- Ik wil mijn abonnement opzeggen
- Hoe kan ik een magazine bijbestellen?
- Kan ik mijn abonnementsgeld automatisch laten incasseren?
- Wat is mijn abonneenummer?
Combi korting StitchatHome en PlotatHome
Indien u reeds een abonnement heeft op StitchatHome, en ook een abonnement wil op PlotatHome, wordt de korting automatisch door berekend
Hoe kan ik een abonnement afsluiten?
Op deze website kunt u online een abonnement afsluiten op PlotatHome, of op ons andere magazine StitchatHome.
Voor vragen over abonnementen en verzendingen kunt u contact opnemen via info@plotathome.nl
Eén week voor het verschijnen van het nieuwste nummer wordt het definitieve abonneebestand bepaald. Dat wil zeggen dat alle abonnees die op dat moment op de lijst staan een editie ontvangen.
Het kan daarom voorkomen dat u bij aanvang van de verzending nog niet op de lijst staat. In dat geval ontvangt u het eerstvolgende nummer als eerste nummer van uw abonnement. Wel kunt u kiezen voor een nazending van het laatst verschenen nummer. De verzendkosten en administratieve kosten hiervan bedragen €4,95
Na aanmelding ontvangt u per e-mail een bevestiging van Abonnementenland, waarin wordt vermeld welk nummer u als eerste ontvangt. U kunt ook op het inschrijfformulier zien rond welke datum PlotatHome verschijnt.
Waar PlotatHome Magazine te koop?
Helaas kunnen wij nog niet exact aangeven waar het magazine te koop is.
Zowel in Nederland als in België zijn respectievelijk VMBPress en AMP distributie druk met het uitzetten van het magazine.
Het magazine is te koop bij de diversen webwinkels (plottermaterialen) Vakhandel (waar men de SNC verkoopt) en boekhandel Bruna, Primera en Ako.
Abonnement laten ingaan met een eerder verschenen nummer
Mocht u een abonnement willen afsluiten nadat de oplage van PlotatHome is gegenereerd (dit gebeurt anderhalve week voor uitgifte van het magazine), maar het magazine nog niet is verschenen, dan kunt u alsnog uw abonnement in laten gaan met het verschijnen van dat nummer. Dit kan door dit aan te geven in het aanvraagformulier bij het afsluiten van een abonnement. U betaalt dan € 4,95 extra aan verzend- en administratiekosten.
Dit geldt ook als het nummer van PlotatHome reeds verschenen is, u betaalt dan €4,95 extra aan verzend- en administratiekosten.
Om deze extra kosten te vermijden, kunt u uw abonnement laten ingaan bij het eerstvolgende nummer, dat enkele maanden later verschijnt.
Welkomstcadeau
Als u met acceptgiro heeft betaalt, ontvangt u het welkomstcadeau ongeveer twee weken na betaling. Heeft u aangegeven dat het bedrag automatisch geïncasseerd met worden, dan ontvangt u het welkomstcadeau na 56 dagen. Dit heeft te maken met de terugboekingstermijn van een incassoafschrijving. Aanbiedingen met een welkomstgeschenk gelden alleen zolang de voorraad strekt en alleen als u de afgelopen twaalf maanden geen abonnement hebt gehad.
Ik heb het blad niet ontvangen
PlotatHome verschijnt vier keer per jaar, namelijk eind januari, eind maart, eind juni en eind oktober.
Indien u het magazine een week na verschijningsdatum nog niet heeft ontvangen*, neem dan contact op via info@plotathome.nl
*Nazending tot maximaal 4 maanden na verschijning van het magazine.
Waar kan ik de code voor de downloads vinden?
Voor de downloads kunt u gebruik maken van een inlogcode. Deze kunt u terugvinden in de inhoudsopgave onder het kopje ‘lezersservice (meestal op de pagina ‘Goed om te weten)’.
Voor elke editie geldt een andere code die in het magazine op deze pagina terug te vinden is. Een uitgebreide uitleg hierover is terug te vinden bij de downloads.
Lees voor u begint het tekst bestand ‘lees mij eerst’ , te vinden bij de downloads.
Ik ben wel ingelogd maar kan niet downloaden. Wat moet ik doen?
Het is lastig om precies te zeggen wat er mis is gegaan. Voordat de downloads van patronen op de site verschijnen, worden ze op verschillende computersystemen en snijplotters getest. Als er iets misgaat bij de download, zou het o.a. een technisch probleem kunnen zijn van uw computer, waarbij (bijvoorbeeld) de virusscanner een rol kan spelen. Wij raden u aan om hiervoor een computerspecialist in te schakelen.
Een aantal patronen kunnen eventueel per mail worden verzonden.
NB: de de door ons aangeboden motieven zijn exclusief voor de lezers en mogen niet worden doorgegeven aan derden.
*fcm, *svg , *studio3 en andere bestanden
Bij de downloads staan bestanden voor de verschillende snijplotters, o.a. *fcm voor de ScanNCut, Studio3 voor de Silhouette Cameo en *SVG. *SVG bestanden kunnen zowel in ScanNcut als Silhouette Cameo geopend worden. NB: Dit is niet het geval met de gratis Studio Software, *svg alleen te openen met de Designer Edition
*svg openen in Canvas of Designer Edition kan formaat van bestand mogelijk afwijken.
Ons advies: Gebruik voor Silhouette Cameo *studio3 bestanden en voor Brother Canvas de *fcm bestanden. Voor de overige machines *svg.
Deze kunt u openen in de daarvoor bestemde softwareprogramma’s. Kijk hiervoor in de handleiding van uw snijmachine of informeer bij uw dealer. Mochten de bestanden in een *zip file staan, dan moeten deze eerst worden uitgepakt. (U kunt hiervoor een gratis versie van winzip downloaden.)
Verzending en verzendkosten
De prijzen van onze magazines en boeken staan vermeld inclusief BTW en exclusief verzendkosten. Wij hanteren voor verzending de tarieven volgens PostNL normering.
In principe ontvangt u uw zending binnen twee tot drie werkdagen. Indien dit niet het geval is, kunt u contact met ons opnemen.
Wij investeren veel tijd en geld in de verpakking van onze artikelen. Helaas hebben we geen invloed op de behandeling van uw bestelling tijdens de verzending.
Kijk alstublieft goed of uw bestelling bij levering ongedeerd is, alvorens u deze in ontvangst neemt.
Ik wil een (adres)wijziging doorgeven
Een adreswijziging doorgeven kan via de website van Abonnementenland.
Ik wil mijn abonnement opzeggen
Voor vragen over abonnementen en verzendingen kunt u contact opnemen via info@plotathome.nl
Hoe kan ik een magazine bijbestellen?
Dit kan via het formulier ‘nabestellen’.
Kan ik mijn abonnementsgeld automatisch laten incasseren?
Neem contact op via info@plotathome.nl
Wat is mijn abonneenummer?
Bent u uw abonneenummer kwijt? Neem contact op via info@plotathome.nl